marți, 16 septembrie 2008

Bancuri cu si despre scoala

***
- Fi-fi-fifi bun, u-u-unde se aflã s-s-scoala de-de-de bîl-bîl-bîlbîitii?
- La ce vã mai trebuie? Observ cã vã bîlbîiti foarte bine!

***
Profesorul se strãduieste sã lãmureascã elevilor proverbul "Drumul cel mai scurt e si cel mai bun".
- Tata zice cã nu-i asa! spune un elev.
- Zãu? Si ce meserie are tatãl tãu?
- Sofer de taxi.

***
Profesoara:
- Cine se crede prost sa se ridice in picioare...la care un elev s-a ridicat
Profesoara:
- Mai, tu chiar esti prost?
Elevul:
- Nu, dar mi-a fost mila sa va las doar pe d-voastra in picioare.

***
Un copil il intreaba pe tatal sau:
- Tata, tu poti sa scrii cu ochii inchisi?
- Nu stiu, sa incerc.
- Bine, atunci sting lumina si sa imi semnezi si mie carnetul de note.

***
Vezi pe drum un sac de minte si unul de bani. Pe care il iei?
-Pe cel cu bani.
-Eu l-as lua pe cel cu minte.
-Fiecare cu ce-i trebuie.

***
- Mă întreb ce o să te faci cînd vei fi mare, cînd acum, în clasa a doua, tu nu ştii să numeri decît pînă la 10?
- Arbitru de box.

***
Grozav aş vrea să zbor pe Lună în timpul tezelor!
- De ce?
- Acolo orice materie este de 6 ori mai uşoară!

***
Motto-ul zilei de MIERCURI:
Daca cineva rade, razi impreuna cu el!
Daca cineva canta, canta impreuna cu el!
Daca cineva lucreaza, lasa-l sa lucreze

***
Copii ce insecte stiti ?
-Eu stiu furnicutza!
-Ionescu furnica, furinicutza e diminutiv,ai înteles?
Georgiana:
-Eu stiu albinutza!
-Georgiana se zice albina,albinutza e diminutiv!ai inteles?
Bula:
-Eu stiu, gărgara….

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte tari!! Am ras cu lacrimi :))