vineri, 6 august 2010

Top 5 bancuri

1. Un cuplu avea un caine rau si nu stiu ce sa faca cu el ca le era mila sa-l omoare.Sotul se hotaraste sa-l ia in masina si sa-l abandoneze undeva departe. Il ia intr- zi la vreo 5 km de casa si il lasa acolo. Dupa doua ore cainele se intoarce. Il mai ia inca odata la vreo 15 km de casa. Dupa 4 ore cainele se intoarce acasa. Il mai ia odata la 30 km de casa il invarte, il ocoleste, il ameteste, iar dupa 10 ore suna sotul acasa:
-Draga s-a intors cainele?
-Da draga e langa mine !
-Da-l la telefon ca m-am ratacit.

2. Vine Ion acasa de la oras, si zice catre Maria, hotarit:
-Marie, stinge lumina, trage jaluzelele, si in pat iute.
-Ma Ioane, da' mai am de lucru.
-Daca'm zis am zis
Vede Maria ca n'are incotro, se conformeaza.
Se pune si Ion in pat, trage plapuma peste ei, si zice:
-No, acum Marie, sa-ti arat ce ceas cu fosfor mi-am cumparat.

3. O companie obosita vine de la instructie. Cum mergeau ei spre cazarma, li s-a facut foame.
Coincidenta, tocmai trecea pe acolo un cioban care pastea caprele.
Capitanul vorbeste cu el sa le dea niste lapte. Ciobanul le spune ca nu are, dar pot sa prinda fiecare cite o capra si sa-i suga laptele.
Dar cum armata este totusi armata, totul se face la ordin.
Capitanul comanda:
- La unu, toata lumea prinde cite o capra, la doi o puneti jos si la trei incepeti sa sugeti.
Zis si facut. Linga capitan era un soldat care injura de mama focului. Capitanul il intreaba:
- Ce-i soldat, ce ai ?
- Sa traiti dom' capitan, dar capra mea e tap.

4. Un oltean si un ardelean urmaresc programul TV. Se transmit stirile: o femeie vrea sa se arunce de la etajul al zecelae al unui bloc.
- Pariez pe 100000 de lei ca nu se arunca, spune olteanul.
- De acord, spuse ardeleanul.
Femeia se arunca totusi. Olteanul scoate portofelul pentru a onora pariul pierdut, dar ardeleanul nu vrea sa primaesca banii si-i spune:
- Stii, eu am vazut stirile de la pranz si stiam ce se va intampla.
- Si eu, precizeaza olteanul, dar nu credeam ca se arunca si a doua oara

5. Doi tipi intr-un bar.Unu incepe:
-Bah!!bah!!Hic!!Io am f****o pe maica-ta mah!!!
dupa cateva beri
-Hic...!!bah io i-am dat m**e lu maica-ta mah!!!
Al doilea tip:
-Gata tata hai acasa ca te-ai facut crita!

Niciun comentariu: