vineri, 19 noiembrie 2010

Despre...un pui fericit

Asta poate fi considerata reclama, dar nu asta e scopul pentru care am ales sa scriu despre puiul fericit. Cand am intrat pe blogul lui mi-a placut mult cum s-a descris si vreau sa vedeti si voi.
Numele meu este Puiul Fericit si sunt copilul mamei Agricola si tatalui Bacau, ceea ce ma face Puiul Fericit al lui Agricola Bacau. Momentan locuiesc intr-o ferma mica din apropierea orasului Bacau, unde parintii mei au grija ca eu sa mananc sanatos, 80% porumb si sa ajung pana la batranetea de 70 de zile. Au grija sa-mi conturez personalitatea si sa ma dezvolt armonios. Blogul merge pe principiul: scriu despre ce am chef si despre ce ma amuza, intervin in viata sociala si scriu despre ea; va dau un pont, imi dati un tip, si uite asa facem pagini nenumarate de tips&tricks.
Acum dupa toata astea as vrea sa fac o confesiune ca nu m-am infruptat din fericit, dar cu prima ocazie o sa fac asta. 

2 comentarii:

Catalin spunea...

Vad ca "fericitul" asta isi stia viitorul,nu prea placut avand in vedere sfarsitul la care era predestinata oratania.:))

marian Valentin spunea...

are dreptate Catalin, mai prevazator ca mama omida al naibi pui! :)