joi, 11 septembrie 2008

Un monolog de toamna


Dupa cum puteti observa si din titlu o sa scriu in urmatoarele randuri despre orice si nimic. E drept ca au trecut cateva zile de cand nu am mai scris...si ma simteam oarecum dator catre fanii mei, cititorii blogului, fanaticii(nici chiar asa, dar suna bine) sa mai apas plin de entuziasm tastele. Asta fac acum...dar nu prea stiu despre ce sa scriu, de aceea am numit articolul "monolog de toamna", pentru ar trebui sa exprime ce simt eu, sau parerile mele fata de ce se intampla, de ce s-a intamplat. Sa o iau cu inceputul, zilele astea am tot azuit despre un mare experiment al secolului care se desfasoara la Geneva, pe dedesubt pe undeva, in fine am vrut sa dedic un articol intreg dar nu am stiut nici eu ce sa va zic, si decat sa fac ca toti cei din jurul nostru...adica sa-mi dau cu parerea aiurea, am tacut si am privit. As vrea sa va zic cum a inceput totul, stiu ca era dimineata, primul cuvant despre experimentul acesta l-am auzit la tv, ulterior am deschis messengerul...stupoare "o sa murim cu totii", "faceti ce mai puteti ca e sfarsitul lumii", sau intrebari de genul "cum o sa-ti petreci sfarsitul lumii" si tot felul de presupuneri nefondate "o sa ne inghita o gaura neagra" si etc. Condcluzie= niste aberatii, deci sa continuu, am vrut sa aflu mai multe de la persoanele in cauza, dar vorba cui o fi "n-ai cu cine, cand nu te ajuta trotineta"...e trist. Poate ei ar merita sa sfarseasca in gaura neagra...din capul lor. Si acum vine partea cea mai interesanta, parerea mea este ca daca cercetatorii sunt convinsi ca experimentul ajuta 100% sa-l faca (cam tarziu, vine aceasta parere, care oricum are soarta de a nu fi luata in seama), dar daca merg pe sistemul "hai sa vedem ce-o sa iasa" sau "fie ce o fi"...nu e bine. Bineinteles ca nu ne-au zis noua romanii (banuiesc ca mai sunt si alte natiuni lasate in ceata) totul despre asta, au zis atat cat putem duce...adica prea putin. Astea fiind spuse am incheiat cu Geneva, astazi este 11 septembrie 2008, dar in anul 2001 aceasta data avea sa ramana in mintile intregii lumi, printr-un atentat cutremurator. Nici in ziua de azi nu se stie exact ce si cum. Am vrut doar sa amintesc despre aceasta data, fara sa mai aduc aminte ce anume s-a intamplat exact acolo, pentru ca sunt convins ca fiecare dintre noi stim asta. Despre monologul meu de toamna...numai de bine. Sanatate maxima la toti!

Niciun comentariu: