sâmbătă, 27 septembrie 2008

Parerea mea...

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe dragul meu blog, dar din nefericire lipsa de timp si-a pus amprenta chiar pe blog. A...uitasem inca o chestiune, inca o scuza, nu am reusit sa fentez raceala si ma atacat crunt. Oricum asta nu ma impiedica sa scriu chiar in clipa asta (bine...poate putin), de obicei cand esti posesorul unei raceli iti lipseste cheful de tot ce trebuie sa faci. Nici inspiratia nu mi-a fost prietena zilele astea, dar sa revin la subiect, ca sa nu ma abat prea tare. In timp ce mai navigam eu pe netul asta nelimitat, am descoperit bloguri, ca al meu dar putin mai diferite, de obicei imi place sa iau cate ceva din blogurile altora (nu genul de inspiratie copy-paste)...sa invat ceva din experinta bloggerilor. Nu vreau sa insinuez ca nu sunt oameni pasionati carora chiar le face placere sa scrie diferite pareri, opinii si altele pe un blog, pe un site cumparat nu ca in cazul meu si al altora pe dastea free. In fine si cum ma uitam eu, descopar bloguri 100% copiate, adica sa fiu mai clar, individu' nu si-a dat si el nici macar cu parerea despre ceva ce ii place, respectivul posesor de blog a dat si el pe google cautare la niste articole mai smecherite "cu priza la nenea publicu". Avea acolo la articole de la altii...cate si mai cate. Unii o sa zica: "ba da si tu ai articole gata facute si puse pe blog...nu iti vezi barna din ochiu tau si te uiti la vecini?", am raspuns la genul asta de intrebari, pe blogul meu se regasesc mai multe articole, care mie mi s-au parut interesante si in plus ele au o eticheta care doreste sa atraga atentia cititorului despre natura subiectului. Acestea fiind spune sa continuu...cum spuneam, am intalnit un blog si pe acolo erau articole despre sport, care de altfel le puteai vedea in anumite gazete, ziare si site-uri de specialitate. Individul mai avea bagata si reclama, sa mananace si gura lui o paine tare si uscata. Mi se pare stupid sa mai iei si bani pe articolele altora, care poti sa le citesti din alte site-uri muuult mai cunoscute. Eu am vrut sa va zic in randurile de mai sus ca era frumos si mi se parea corect sa scrie si el ceva personal, macar pe la sfarsit pe acolo, dar nimic. Oricum pot sa dorm linistit ca mai sunt altii care au si mai putini vizitatori decat mine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)) foarte tare ultima fraza :))

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.