marți, 19 octombrie 2010

Blogger profesionist?!

In ziua de azi ai un blog si esti blogger, bun...Dar ce naiba inseamna sa fii blogger profesionist? faci o scoala si iti da o diploma? Pe ce criterii ajunge o persoana specializata in ceva? doar pt ca detine acel lucru? In fine cam multe intrebari, mai mult retorice, desi fiecare are un raspuns la ele. Parerea mea este ca treaba sta cam asa...prima faza este sa ai un blog, sa te pricepi la scris, sa ai idei, nici o facultate nu ar prinde rau, dar doar pt. ca le ai pe astea nu poti sa afirmi ca esti profesionsit. Multi bloggeri care acum sunt cunoscuti cred ca au inceput cu asta ca un hobby. Apoi au vazut ca merge treaba...ca au vizualizari, ca sunt persoane interesate de felul lor de a scrie si de informatiile pe care le transmit si s-au mentinut cativa ani in ritmul asta (nu e usor). Si astfel, cred eu, ca si-au atribuit titulatura de profesionist in ale bloggeritului. Acum daca exista profesionisti in varful piramidei, sigur sunt acolo jos si amatorii...dornici de afirmare, sperand la o vizualizare in plus, sa aiba macar o persoana care sa mai intre la ei in "casa" sa fie interesata de ce vor ei sa transmita. In cazul acesta ori te lasi de blog dupa o perioada, ori uiti de el, ori continui sa scrii in speranta ca poate va veni si vremea ta. Eu, desi am o vreme de cand broscaresc aici, sunt tot amator...ce sa-i faci...candva poate o sa-mi gasesc si eu o nisa pe care sa ma axez si o sa fiu un blogger profesionist. Pana atunci mai am de invatat de la cei mai experimentati in asta ca mine.

Niciun comentariu: