luni, 1 septembrie 2008

OtV-ul lu' nea Dan~only at otv~


Observ ca din ce in ce mai multi recurg la otv (suna de parca ar fi un medicament, sau mai stii pentru unii poate) si ma intreb cum a reusit o astfel de televiziune sa faca audiente record. Acum sa zic in cazul meu, prima data ma uitam ocazional spre deloc, acum mereu ma uit...dar nu stiu cum m-a cucerit OTV-ul. Totusi sa incerc sa analizez oleaca asa sa dea bine. Aceasta televiziune face audienta pe seama catorva emisiuni 2, 3 cam asa...in rest 0, pana la urma daca vreau sa ma uit la niste stiri sa plang de frica si ma ma ingrozesc(vorba vine) dau pe ProTv nenica ca acolo e cu sange, cu omoruri, cu violuri cu...mda...etc. Telespectatorii privesc o data de doua ori si observa ca mai vor, ma gandesc ca zic asa in timp ce butoneaza "ia sa mai vad ce o mai fi si pe la OTV-ul ala...oare il mai am in lista de programe sau l-am scos" si tot asa pana ajunge OTV-ul sa fie printre butoanele fruntase ale telecomenzii (iti dai seama ce realizare). Diaconescu s-a gandit sa le dea telespectatorilor circ poate merge...si stii ce?culmea, chiar a mers. Te uiti si razi, te amuzi, e de ajuns sa te uiti o saptamana si cunosti toti invitatii mai de vaza ai televiziunii, restu cazuri genu "i-a facut, mi-a luat, l-am vazut io" si asta sunt auzite din gura unuia care baleste in coltu gurii...trist, dar comic si daca e comic hai sa ne uitam vericule. Unii trec de bariera privitului cu atentie a ecranului (publicul fidel a ajuns la performanta sa priveasca la OTV cu ochii inchisi) si intra in direct, ii blocheaza liniile lu' Domnu Danut. Alta idee "senzationala" de la ei a fost sa faca dintr-o emisiune serial, ce si-or fi zis aia mai istetii de prin camara...decat sa bagam filme, facem dintr-o emisiune serial si spre surprinderea multora sau a nimanui a mers treaba din moment ce au depasit episodul 200. Am si eu o intrebare: voi va uitati la otv? astept sa comentam impreuna raspunsurile.

Niciun comentariu: