vineri, 19 decembrie 2008

La la la

Si cum emotia primei ninsori a trecut de ceva vreme, am zis sa mai schimb subiectul cu ceva de la tv. Ce nu suport eu la tv, dar vad tot mai des sunt corurile de copii, bine sa nu se inteleaga ca am ceva cu adorabilii copilasi...deci corurile in general. Acum sa-mi argumentez parerea, corurile astea fac playback, da mereu mereu, personal cred ca e usor sa ajungi intr-un cor desta ca nici voce nu trebuie sa ai. Probabil sunt cativa corinsti cu voce buna, iar restu' sunt de umplutura, important e sa fie cat mai multi. Uite asa ajung si copilasi care debia ganguresc intr-un cor. Majoritatea spun ca nu sunt conditii intr-o emisiune televizata (sau tot ce tine de latura comuna dintre tv si cor), eu zic ca e mai prost cand stiu ca 20-30 etc de oameni se prefac...mimeaza, boring si schimb. Cred ca singurii care se uita la emisiuni in care canta un cor sunt parintii respectivelor talente, si oamenii surzi care sa bucura ca vad...ca au si ce vedea la un cor, numeric vorbind. In rest oamenilor care apartin de un cor si au si voce in dotare numai de bine si sanatate!

Niciun comentariu: