sâmbătă, 25 octombrie 2008

Ceva de spus

Era si cazul sa mai am si eu ceva de spus pe blogul asta. L-am lasat cam al nimanui, tin sa mentionez ca ii admir foarte mult pe aceia dintre noi care isi gasesc timp sa scrie zi de zi pe blogul personal. Am mai avut tentative sa scriu, dar inspiratia nu a tinut cu mine. Trebuie sa simti momentul prielnic pentru a scrie pe blog. In fine...
Chiar ma uitam zilele astea la Tv si am vazut printre alte stiri si una despre asteptata marire a salariilor profesorilor. Nu stiu ce se asteapta de catre noi elevii si restul care sunt mai mult sau mai putin implicati in invatamant. Oare sa fie profii mai dedicati?neeee!!! oare sa fie mai rabdatori?nici atat! oare sa incerce sa fie mai apropiati de elevi?departe de ei acest gand!...si lista cu intrebari probabil poate continua. Oricine s-ar bucura daca li s-ar majora salariile, cu siguranta si eu daca as avea alocatia mai mare. Cu ce ma incalzeste pe mine ca elev daca profii au salariile mai mari ca doar nu impart banii cu mine. Fireste ca as fi fericit daca acestia ar fi mai profesionisti in urma acestei majorari, dar de ce ar face asta?...exact, nu au de ce. Concluzie: o sa fie exact ca inainte; urmandu-se cu seriozitate si rigurozitate principiul "timpul trece, leafa merge".

Niciun comentariu: