marți, 2 septembrie 2008

Ce ti-e si cu blogurile astea...

Ideea de blog e frumoasa, mi-a placut din moment ce am si eu un blog...dar trebuie sa va marturisesc ca e greu. Inainte sa recurg la noul blog respectiv asta de acilea, am sters unul, o sa ma intrebati daca il am pe constiinta...ei bine blogul precedent a fost ca un vechi prieten deci am avut ce invata de la el. Primul lucru care il vrei de la un blog sau nu stiu daca voi il vreti dar eu l-am cautat, este sa fie simplu de operat sa stie oricine cu el care e treaba, dupa ce ai intrat si esti cu blogu' pe cap te gandesti in sinea ta~iti pui trotineta la treaba si zici: " ma despre ce mama si tata naibii sa scriu eu aici, de ce mi-am facut eu cont?". Exact ai subiectu' in cauza si nu stii ce sa scrii pe el, eu personal nici in asta nu stiu pe ce subiect sa ma axez, asa ca am abordat mai multe (divertisment, sport, informatii utile si broscareli, aistea din urma is de la mine 100%, cred ca se si vede), am primit sfaturi si mi-au zis mergi numa pe un subiect si dezvolta-l. Zis si nefacut, asa am inceput prima data dar dupa ceva timp m-am sucit si am zis sa fac un ghiveci de rubricute. Un alt lucru care il mai doream dupa toate astea era sa intre multi vizitatori la mine pe blog sa fie frumos, sa vorbim despre anumite subiecte, sa ne radem (ca se poarta), intr-un cuvand, defapt mai multe sa fie armonie...un mare fas. Toti vor asta, da de unde? cine sa ti-i puna la tine pe blog sa se uite mereu, sa mai lase si comentarii sa se si mai aboneze...vise Georgele, vise. In concluzie ca exista cica si o deasta pe la toate trebile, sau cel putin asa ar fi indicat daca vrei sa-ti faci un blog trebuie sa te gandesti daca esti tu in stare sa scrii mereu acolo, sau sa pui un articol in fiecare zi acolo sa vada nene lumea ca n-a murit ceea ce se vrea a fi blogul tau. Eu sunt sigur ca nimeni nu o sa ma asculte si pe sistemul "fugi ma de-aci" o sa-si faca un blog, scriu putin pe el dupa o luna....paaaa domnu' blogu' sau cine stie.

Niciun comentariu: